محل لوگو

نحوه استفاده از بالم لب


آیا از بالم لب کاملاً استفاده کرده اید؟ آیا تا به حال مومیایی لبهای زیاد یا کوچک خود را تعجب کرده اید؟ انواع زیادی از مومیایی کردن لب وجود دارد ، در نتیجه در اینجا تعدادی از نکات مفید برای انتخاب مورد مناسب به همراه نحوه استفاده از آن آورده شده است. مومیایی کردن لب برای آرامش بخشیدن به خشکی و خشکی لب های شما بسیار گسترده است!

در شرایط ، در هوای سرد پوستی غیر قابل اعتماد و لایه بردار پیدا خواهید کرد. اگر به درستی استفاده شود ، کمی مومیایی لب به افزایش زیبایی لب ها کمک می کند. بنابراین ، در این مقاله به شما توضیح خواهم داد که چگونه بلاسم لب بزنید.

این ممکن است تقریباً همه محصولات جذاب و زیبایی باشد ، با این وجود دلایل مختلفی وجود دارد که برجسته ترین مرطوب کننده لب است - به ویژه به محض سرد شدن هوا و خشک شدن پوست. راهنمای خرید بالم لب زیبایی به صورت کرم کوتیکول در لمس عمل می کند - فقط آن را روی تخت خشک ناخن صاف کنید و باعث رطوبت آنها می شود!

مرهم لب خیلی زود برای لب برآورده می شود ، درست است؟ از بالم لب برای بسیاری از اعضای بدن نیز استفاده می شود. همیشه مرهم لب مناسب خود را انتخاب کنید. یکی را انتخاب کنید که دارای رایحه برتر باشد و به خوبی مرطوب شود ، به علاوه شما حتی می توانید آن را در رنگ دلخواه خود ترجیح دهید! بالم های لب زیادی در دسترس هستند.

بهترین نکات برای استفاده از مرهم لب:
1. از انواع مختلف مرهم لب استفاده کنید و دستورالعمل ها را به درستی دنبال کنید. همچنین می توانید به انتخاب خود در خانه خود یک مرهم لب تهیه کنید.
2. اپلیکاتور مورد استفاده را بررسی کنید. تعدادی از بالم های لب کاربردی دارند که به شما امکان می دهد از چرخ برای چرخاندن آن استفاده کنید. کمی مرطوب کننده لب در لوله های فشار به دست می آید ، با این حال این مواد عمدتا برای براق شدن لب هستند.
3. مرهم لب بزنید. چرخ را بالا بزنید. اجازه دهید مومیایی افزایش یابد - نه جای دیگر ، نه خیلی بلند. دقیقاً دقیقاً
4. مرهم لب را به لب های خود آغشته کنید. برای شروع از زاویه لب پایین خود از یک دست استفاده کنید ، به علاوه حالت خود را به لب اضافی برسانید. بسته به میزان رطوبت از زمان استفاده از بالم لب ، دیرتر از تک پوش ، خرید بهترین بالم لب های شما ممکن است نرم و همچنین صاف باشند. در شرایط ، لب های شما مرطوب نمی شوند ، یک بار دیگر لب پایین و بالا را انجام دهید.
5- شروع از گوشه لب مفید است. شما انجام دادید! شما به طور موثر لب های خود را به آرامی لب می زنید.
6. مرهم لب قرار دهید. اکنون تمام شده است.

فواید مومیایی کننده لب:

مخصوصاً قبل از خواب آن را به کوتیکول های خود بمالید. هنگام بیدار شدن نرم و به علاوه انعطاف پذیر خواهند بود.
تعدادی از آنها را روی نوک Q قرار دهید تا آرایش چشم شما در یک خرج تمیز شود.
از لوسیون دست غافل می شوید؟ مقداری از مرهم را روی لکه های خشک استفاده کنید ، شبیه به نقطه ای که بین انگشت شست و انگشت اشاره گر گیر کرده است. دستان خود را با هم ماساژ دهید تا گرم شود و قابل پخش شدن اضافی است.
کمی در ناحیه چشم خود ضربه بزنید تا هیدراته شود و خطوط ریز را به حداقل برسانید.
در چه زمانی سرما خورده اید ، بعد از استفاده از دستمال ، مقداری مومیایی لب بر روی بینی خود قرار دهید تا از قرمز شدن و تحریک شدن پوست محافظت شود.
در طول زمستان نوک انگشتان را ترک کنید. در هر زمان که مومیایی بر لب های خود قرار دادید ، محل ترک خورده را با یک لایه ضخیم خوب نیز ببندید تا در رطوبت بسته شود و از ناحیه دفاع کنید.
بعد از آن در روز استخوان های گونه خود را پاک کنید تا پوستی مات و درخشان جلوه کند.
از آن استفاده کنید تا موهای ابرو را با اراده قوی در محل خود نگه دارید ، شبیه ژل تمپل.
هنگامی که می خواهید سایه چشم شما گرفته شود ، تعدادی سایه چشم را برای ایجاد براقیت ترکیب کنید.
موهای فراری را با استفاده از کمی مرهم لب به عنوان محصول اهلی کنید.

 

منبع: مجله iBiston

       stylesatlife

  انتشار : ۴ اسفند ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 5

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما