محل لوگو

همه چیزهایی که باید در مورد انتخاب پاک کننده آرایش بدانید



اگر آرایش می کنید ، می دانید که پاک کردن زیرسازی ، سایه چشم ، خط چشم ، ریمل ضد آب و غیره بیش از پاشیدن آب به طول می انجامد. و تا زمانی که آماده اید آرایش خود را انجام دهید ، دیگر دیر است و شما بعد از یک روز طولانی خسته شده اید ، بنابراین به محصولات موثری نیاز دارید که کار را سریع و بدون مالش و تحریک انجام می دهند. مطمئن نیستم از کجا شروع کنم؟ ما اینجا هستیم تا انواع مختلف پاک کننده های آرایش را توضیح دهیم و محصولات با بالاترین امتیاز را در این دسته ها ارائه دهیم.

میسلار واتر که بدون افزودن روغن ، آرایش را حل می کنند
راهنمای خرید میسلار واتر با استفاده از میسل یا خوشه های مولکول هایی که غالباً در مواد شوینده برای کاهش کشش سطحی مایعات استفاده می شوند ، آرایش ، آلودگی و بقایای پوست را به آرامی می کشند. اینها برای انواع پوست عالی هستند ، اما افرادی که پوست چرب دارند دوست دارند که هیچ روغنی به پوست وارد نکنند. برای استفاده ، یک پنبه را در مایع آغشته کنید و صورت خود را به آرامی پاک کنید. همچنین می توانید پد را روی آرایش چشم خود نگه دارید تا اجازه دهید پاک کننده مواد آرایشی را که به سختی پاک می شود قبل از پاک شدن تجزیه کند.

Garnier SkinActive Micellar Cleansing Water بدون مالش شدید ، آلودگی ، روغن و آرایش را از بین می برد. یکی از منتقدان آمازون عادت های خود را با این پاک کننده تغییر داد: "در بیشتر زندگی بزرگسالی ، با آرایش به رختخواب رفته ام. در پایان روز ، من خیلی خسته ام که نمی توانم آن را بشویم. من از چند ماه پیش شروع به استفاده از آب مایسل کردم زیرا به نظر می رسید استفاده از آن سریع و آسان است. من تعجب کردم که چقدر آرایش من را پاک می کند! "
Bioderma Sensibio H2O Soothing Micellar Cleansing Water با خلاص شدن از شر آرایش ، به "مانع" محافظت از پوست شما احترام می گذارد. یکی از منتقدان آمازون اظهار داشت: "Sensibio عالی است و سزاوار همه شهرت است و همه را ستایش می کنند." "این آرایش را خیلی سریع و کاملاً پاک می کند ، باقی مانده صفر باقی می ماند ، پوست را تحریک یا خشک نمی کند ، هرگز چشم شما را نمی سوزاند و قیمت آن شگفت انگیز است. این کاملا پاک کننده آرایش است. "

Simples Micellar Cleansing Water ، مانند دو مورد اول ، ادعا می کند که آرایش را پاک می کند و پوست را بدون احساس خشک شدن پاک می کند. یکی از ضروریات یک بازبینی هدف این است: "این آب من به مایسل است. این واقعا ملایم روی پوست من است و با ترکیبات خیلی خوبی درست شده است. پوست من فوق العاده حساس است و متوجه شدم که این یکی از دو موردی است که واقعاً برای من مفید است. این باعث پاک شدن تمام آرایش های من بدون خشک شدن یا شکستن من می شود. قطعاً توصیه می کنید! "

آب تمیز کننده میسلار Garnier SkinActive را با قیمت 6.77 دلار در آمازون دریافت کنید

آب تمیز کننده میسلار Bioderma Sensibio H2O را با قیمت 14.90 دلار در آمازون دریافت کنید

آب تمیز کننده ساده میسلار را با قیمت 4.99 دلار دریافت کنید

اگر مرتباً آرایش می کنید ، احتمال اینکه یک راهنمای خرید پاک کننده آرایش صورت را برای پاک کردن آن امتحان کرده اید زیاد است. فاکتور راحتی داشتن یک حوله پیش ساخته آغشته به محلول میسلار بسیار آسان است و گزینه بسیار خوبی برای سفر محسوب می شود.
حوله های پاک کننده آرایشی Neutrogena دارای 25 عدد حوله مرطوب از قبل مرطوب هستند که در عین لطافت در ناحیه حساس چشم ، آلودگی ، روغن و آرایش را حل می کنند. یکی از بازرسان آمازون هشدار می دهد: "من معمولاً در استفاده از دستمال مرطوب صورت مردد هستم ، و حتی به دلیل داشتن پوست خشک و حساس باید مراقب شستشوی صورت باشم. دستمال مرطوب ارزان آرایش چشم من را می سوزاند و احساس خشکی و تنش در پوست ایجاد می کند ، اما در واقع این موارد باعث می شود پوست من مرطوب و شگفت انگیز شود. در واقع من مشتاقانه منتظر استفاده از آنها قبل از خواب هستم زیرا سرعت آنها سریع است و باعث می شود پوست من احساس کند.

دستمال های پاک کننده صورت بدون بو و پوست ساده از ویتامین های B5 و E برای مرطوب سازی پوست استفاده می کنند زیرا آرایش های طولانی مدت و ضد آب را از بین می برند. یک مرورگر هدف به فروش می رسد: "من چند دستمال مرطوب صورت مختلف را امتحان کرده ام و این تنها مواردی است که احساس سوزش در صورت / اطراف چشم من باقی نمی گذارد. آنها بسیار نرم هستند و به هیچ وجه خشک نمی شوند مانند سایر مواردی که من امتحان کرده ام. آنها احساس شگفت انگیزی روی پوست من دارند و من بسیار خوشحالم که اینها را امتحان کردم! "

خرید بهترین دستمال مرطوب پاک کننده پوست Aveeno Ultra-Calming Cleansing Remover  را تسکین می دهد و ادعا می کند با استفاده از عصاره گیاه گیاه گز ، ظاهر قرمزی یا پوست تحریک شده را بهبود می بخشد. یکی از بازرسان آمازون گیج شده است: ”من راحت دستمال مرطوب صورت را دوست دارم و در گذشته تعدادی مارک مختلف را امتحان کرده ام. معمولاً خشنود بود ، اما آتش بازی نداشت. اگرچه این محصول واقعا جادویی است! یک دستمال مرطوب کمی بیشتر از یک تیم متخصص زیبایی می تواند انجام دهد. پوست من می درخشد! من از این دستمال مرطوب ها هر شب استفاده می کنم ، حتی وقتی که آرایش نکرده ام ، فقط به این دلیل که پوست من پس از آن بسیار زیبا احساس می شود: تازه ، تمیز ، نرم ، صاف ، و آیا من درخشان گفتم؟

 

منبع: reviewed

  انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 9

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما