محل لوگو

راهنمای انتخاب و خرید ماشین های اصلاح مردانه


آیا تعجب می کنید که چه نوع ماشین اصلاح برقی را بخرید؟ آیا برای تصمیم گیری صحیح و عاقلانه به راهنما نیاز دارید؟
این فناوری طی 60 سال گذشته زندگی ما را تغییر داده است ، زیرا دستگاهها و ماشین آلات وظایفی را انجام می دهند که برای اتمام آنها زمان بیشتری می برد و زمان کمتری می برد. از شستن لباس ، تهیه و نگهداری غذا و کارهای روزمره دیگر از جمله اصلاح!

تحقیقات علمی علاوه بر صرفه جویی در وقت و تلاش ، همچنین نشان می دهد که استفاده از ریش تراش برقی از روش های سنتی برای پوست نیز بهتر است. همچنین ظاهر زیبایی بیشتری به شما می دهد و باعث می شود ریش تراش برقی در زندگی روزمره آقایان یک ضرورت باشد.

این ممکن است برای شما یک کار آسان به نظر برسد ، و این ساده است اگر بدانید که بین همه مارک ها و انواع مختلف بازار کدام نوع برای شما مناسب است. با خواندن این مقاله ، ایده بهتری راجع به آنچه نیاز دارید خواهید یافت و انتخاب آنچه در بودجه شماست را فراموش نکنید.

داشتن یک ریش تراش برقی از مزایای اقتصادی آن نیز برخوردار است زیرا شما فقط یکبار برای داشتن این نوع ماشین آلات هزینه می کنید بجای خرید تیغ های سنتی زیرا به خرید مداوم نیاز دارید.

همچنین ، تراش های برقی در وقت شما صرفه جویی می کنند! دستگاه به جای صرف وقت زیادی برای تراشیدن چانه در صبح ، همان کار را با نصف زمانی که معمولاً انجام می دهید ، انجام می دهد ، حتی اگر کمتر هم نباشد! همچنین بر روی پوست نرمتر است و شما را در خرید مداوم کرم های اصلاح و تیغ نجات می دهد. راهنمای خرید ماشین اصلاح برقی مردانه معمولاً سالها طول می کشد.

در این مقاله ، ما مشخصات مهمی را که باید هنگام خرید ریش تراش برقی برای صورت خود در نظر داشته باشید ، لیست می کنیم ، اما همچنین باید بدانید که ماشین های دیگری نیز وجود دارد که برای سر و بدن مشخص شده اند (که بعداً در مورد آنها خواهیم نوشت مقالات)

ریش تراش های برقی به سه دسته اصلی تقسیم می شوند: ریش تراش برقی فویلی ، ریش تراش برقی دوار ، و اصلاح کننده ریش و سبیل:

ریش تراش برقی فویل
این نوع ریش تراش های برقی دارای یک یا چند سر استوانه ای چرخشی در بالای دستگاه موسوم به Foils هستند. این فویل دارای تیغه های زیادی در داخل خود و همچنین سوراخ هایی برای گرفتن فولیکول های مو و رساندن آنها به تیغه است.

این نوع ریش تراش برقی برای پوست های حساس مناسب است زیرا مو را گرفته و از فاصله کمی از صورت تراش می دهد. هنگام تعریف موهای صورت نیز مفید است.

لیست بهترین مدل های ریش تراش برقی مردانه برای افرادی که روزانه اصلاح می کنند نیز مفید است و همانطور که در بالا ذکر شد می تواند ریش را به راحتی تعریف کند. مارک های مختلف برای تعویض تیغه ها (سر) دوره های زمانی متفاوتی دارند ، بعضی 6 ماه طول می کشد و بعضی دیگر 36 ماه دوام می آورند. مطمئن شوید که یک ریش تراش برقی فویلی تهیه کرده اید که برای مدت طولانی تری دوام داشته باشد.

اگر روزانه ریش خود را می تراشید ، موهای نرم و صاف دارید و می خواهید ریش خود را تعریف کنید ، پس این مناسب ترین نوع برای شما است. فراموش نکنید که ریش تراش های برقی نیاز به تمیزکاری مداوم دارند!

ریش تراش برقی چرخشی
این نوع دارای سه سر فلزی چرخشی دایره ای است. هر دایره تیغه های کوچکی در کناره های خود دارد و سر این نوع با منحنی های صورت مناسب تر است.

باید اشاره کنیم که امروزه ریش تراش های برقی دوار از محبوبیت بیشتری برخوردار می شوند ، زیرا بیشتر از هر نوع دیگری برای مقاومت در برابر آب ساخته شده است.
این نوع برای افرادی مناسب است که اغلب اصلاح نمی کنند و موهایی ضخیم و پراکنده دارند. اما این نوع از فاصله کمی اصلاح نمی شود و نیاز به تمیزکاری دوره ای دارد. اگر این توضیحات با شما مطابقت دارد ، Labeb به شما توصیه می کند این نوع را تهیه کنید.

اصلاح کننده ریش و سبیل
این نوع ریش تراش های برقی در بازار بسیار رایج است و برخی از این نوع ها برای مسافرت شکل قلمی مانند دارند و برای سبیل مناسب هستند. دستگاه اصلاح کننده مو دارای چندین سر پلاستیکی است و شما می توانید یکی از مدل های مورد نظر خود را برای طول موی مورد نظر خود انتخاب کنید.

به طور کلی ، بیشتر افرادی که این نوع را خریداری می کنند آرایشگاه هستند و افرادی که می خواهند موهای خود را اصلاح کنند (نه فقط ریش و سبیل) می توانند آن را خریداری کنند و گرانترین نوع آن است!
بعد از این ارائه سریع در مورد لیست انواع مدل های ریش تراش برقی، باید ویژگی های سه نوع مورد نظر را بررسی کنید و انتخاب کنید که چه چیزی برای شما مناسب است. بنابراین ، تضمین یک تصمیم خرید هوشمند!

سیم یا برش برقی بی سیم
ریش تراش های برقی با سیم را می توان به دو نوع تقسیم کرد: نوع اول دارای باتری های قابل شارژ است که در آن سیم به پایه شارژ متصل است و پس از برداشتن آن از پایه می توانید از دستگاه استفاده کنید. این نوع تحرک بیشتری را در اختیار کاربر قرار می دهد.

نوع دوم سیم را به خود ریش تراش متصل می کند و بنابراین هنگام استفاده از آن باید نزدیک منبع تغذیه باشید.

در مورد ریش تراش های بی سیم ، این باتری های لیتیومی دارند که برای شارژ شدن به مدت زمان کوتاهی احتیاج دارند. اگر زیاد سفر می کنید و به دستگاه شارژ سریع نیاز دارید ، ریش تراش های با باتری لیتیوم برای شما مناسب هستند. مطمئن شوید که نوع باتری دستگاه چیست و چه مدت طول می کشد تا شارژ شود.

استفاده مرطوب یا خشک
بسیاری از ریش تراش های برقی در برابر آب مقاوم هستند و این امر برای افرادی که با استفاده از آب و هنگام دوش گرفتن اصلاح می کنند مفید است. سایر مدلها فقط در مواقعی که پوست خشک است قابل استفاده هستند - مقاوم در برابر آب نیست. دستگاه های مقاوم در برابر آب معمولاً از ماشین های خشک گران ترند.

منبع: فروشگاه آی بیستون 

        jo.labeb.com

  انتشار : ۲۲ فروردین ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 6

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما