محل لوگو

چگونه می توان پدیکور را با مواد طبیعی در خانه انجام داد


 زمان آن است که شما توجه بیشتری به پاهایتان می کنید. در اینجا چند روش درمانی خانگی ساده در مورد نحوه انجام مانیکور پدیکور خانگی برای راحتی خود آورده شده است.
بیایید این را بپذیریم ، برنامه شلوغ ما وقت کمی را برای خودمان باقی می گذارد. ما غالباً از صرف چند دقیقه وقت برای استراحت و آرامش بدن غافل می شویم. کل روزی که می چرخید ، با مشاغل مختلف روبرو می شوید و در پایان ما به ندرت برای رفع تنش روی پاهایمان کاری انجام می دهیم. مواقعی مانند اینها خواستار تمرینی است. بنابراین ، چگونه پدیکور را در راحتی خانه خود انجام دهیم؟ من صمیمانه معتقدم که برای یک جفت پای زیبا باید به پا نیز اهمیت یکسانی داد. من اغلب زنانی را دیده ام که تمام تلاش خود را برای خوش لباس و آراستگی انجام می دهند ، اما وقتی پای آنها به میان می آید ، آنها کاملاً آنها را نادیده می گیرند که به این دلیل یا زخم شده اند و یا با پاشنه های پاشنه دار دارند. حیف است. زیبایی پاها واقعاً می توانند جلوه سوراخ شما را تقویت کنند و به شما احساس فوق العاده ای می دهند ، حتی وقتی برای هر حرفی بیرون نمی روید. ما اغلب توجه نمی کنیم ، اما ناخن های ما ممکن است حاوی انواع آلودگی ها باشد ، و پاشنه های خشک و ترک خورده ما ممکن است فریاد بزنند تا توجه شوند. مهم است که این علائم را نادیده نگیرید. 


بنابراین از کجا شروع می کنیم؟

شاید بسیاری از شما از این واقعیت مطلع نباشیم که پاهای ما دارای اعصاب حیاتی است که به عملکرد کل بدن کمک می کند - درست از ستون فقرات تا قلب و معده. این دلیل محبوبیت مفهوم ماساژ طب فشاری تایلندی در رفع استرس است. نه تنها پاهای خسته را شل می کند ، بلکه قسمتهایی از بدن را که به درستی کار نمی کنند بهبود می بخشد. پاهای صاف و نرم و ابریشمی یک رویا است که به حقیقت می پیوندد ، اما کار ساده ای نیست. برای پاهای خوش فرم و عضلات بدن ساق پا ، ورزش مهم است. دوچرخه سواری و شنا گزینه های عالی و همچنین برخی حالات یوگا هستند که به تقویت عضلات پا کمک می کنند. وقتی صحبت از نظافت می شود ، روش های مختلفی برای از بین بردن موهای ناخواسته وجود دارد مانند اصلاح ، کرم ، ژل ، اپیلاسیون و غیره. شخصاً احساس اپیلاسیون می کنم هنوز هم بهترین روش از بین بردن مو است. یک قانونی که باید همیشه از آن پیروی کنید استفاده از کمپرس سرد ضد عفونی کننده برای پاک کردن پوست پس از اپیلاسیون است. من بهترین مواردی را در مورد اسپا و سالن ها دیده ام که از حوله های گرم برای از بین بردن راحت موم از روی پوست استفاده می کنند ، اما ضد عفونی کردن پوست و بستن منافذ باز شده در هنگام اپیلاسیون مهم است. استفاده از مرطوب کننده پس از اپیلاسیون نیز به همان اندازه برای یک پایان کامل مهم است.

چگونه از پا مراقبت کنیم راهنمای خرید دستگاه پدیکور مانیکور DIY هیچ چیز به اندازه پدیکور خوب آسمانی نیست. می توانید این کار را در خانه انجام دهید اما واقعاً هرگز مثل سابق نیست. با این حال ، اگر هنوز هم یک عادت معمولی می خواهید ، لیست زیر را با هم بیاورید: سنگ پومس ، برس ناخن ، لوفا ، پرونده ، تمیز کننده ناخن ، فشار دهنده کوتیکول ، یک کرم مرطوب کننده سنگین ، برش ناخن ، استون ، شامپوی گیاهی ، برش های لیمو ، یک وان آب گرم ، گل همیشه بهار ، عسل و حوله. راهنمای مرحله به مرحله:

1. ناخن های خود را با استون تمیز کرده و مطابق با طول و شکل لازم ناخن های خود را برش دهید و آنها را مالش دهید.
2. کمی خامه یا عسل را روی ناخن ها ماساژ دهید و در یک وان آب گرم و صابون که به آن چند برش لیمو تازه و گلبرگ گل همیشه بهار اضافه کرده اید فرو کنید (باور کنید این تفاوت را ایجاد می کند و احساس می کنید ملکه هستید!) .
3. پس از نرم شدن ناخن ها و پوست ، با کمک برس ناخن ها را تمیز کنید و با استفاده از سنگ پوکه پوست مرده روی پاشنه ها را بیرون بریزید. ناخن ها را با پاک کننده و فشار دهنده کوتیکول خشک و تمیز کنید.
4. برش های لیمو را روی پوست بمالید تا برنزه شود و از حوله استفاده کنید تا خشک شود.
5. از لوفا برای صاف كردن پوست مرده استفاده كرده و هر كدام 2 قاشق چایخوری عسل و خامه را مخلوط كرده و به خوبی در پوست ماساژ دهید. با حوله های گرم پاک کنید و کارتان تمام شد! 2. اگر پای شما خسته و دردناک است و از واریس رنج می برید ، درمان زیر پا به شما کمک می کند. 2 لیتر آب جوشانده برداشته و 2 فنجان سوزن کاج (برگ) ، 2 فنجان گلبرگ گل رز و 2 قاشق چایخوری روغن نعناع اضافه کنید.
2. پاها را با روغن کرچک ماساژ دهید و سپس حدود 10 دقیقه در این دم کرده آرام قرار دهید.
3. سنگ مرمر یا سنگریزه های کوچک را در وان اضافه کنید و پاشنه های خود را روی آنها بچرخانید تا پای خسته درد شما آرام شود.
4. به سرعت با حوله خشک کنید و با یک کرم ماساژ لیمو خوب مالش دهید. (به طور طبیعی پاها را ناز کنید. اکنون خرید کنید!)
3. پاشنه ترک خورده من دائما درخواست های درمانی طبیعی برای پاشنه ترک خورده دریافت می کنم. اما صادقانه بگویم ، فرد فقط باید مرتباً با یک برنامه مراقبت از پا با استفاده از لوفا و همیشه پا را مرطوب و تمیز نگه دارد. با این حال ، این یک روش درمانی آسان است -

1. پا را با سنگ پوکه و برس ناخن به خوبی تمیز کنید و خشک کنید.


2. پاها را با کرم سنگین یا روغن کنجد و چوب صندل به خوبی ماساژ دهید تا جایی که پوست بیشتر آن را جذب کند. 

3. یک شمع را در دیگ دوبل ذوب کنید و وقتی کمی خنک شد ، آن را روی پاشنه ها مسواک بزنید و اجازه دهید تا جامد شود. این درمان بهتر است شبانه انجام شود. جوراب نخی بپوشید و بخوابید. صبح جوراب ها را برداشته و لایه موم را جدا کنید. به مدت یک هفته روزانه آن را دنبال کنید و تفاوت فاحشی در ظاهر و احساس پاهای خود خواهید یافت. برای کسانی که از ناخن های خرد شده رنج می برید ، 1 قاشق چایخوری ژلاتین را با نصف لیوان آب مخلوط کنید و به مدت دو هفته روزانه آن را بنوشید. علاوه بر این ، برای تقویت پایه ناخن ها را کوتاه و مرتب کنید. ناخن های انگشتان بلند نه تنها وحشتناک به نظر می رسند ، بلکه در کفش های بسته نیز می توانند برای خرید دستگاه مانیکور پدیکور خانگی از فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی بهداشتی آی بیستون تهیه کنید بسیار دردناک باشند. بگذارید ناخن های شما نفس بکشند و اگر به دلیل استفاده منظم از رنگ ناخن زرد شده اند ، لطفا بگذارید تا نفس بکشند. یک نکته سریع: روزانه برش های لیمو را روی ناخن های انگشت پا بمالید و اجازه دهید آب آن خیس بخورد. می بینید که آنها به مرور به رنگ طبیعی سالم خود برمی گردند. اکنون که در کتاب زیبایی خود نکات جالب توجهی برای پا دارید ، شروع کنید بلافاصله امروز این نکات را امتحان کنید و به ما بگویید که چگونه آنها را دوست دارید.

منبع: food.ndtv.com

  انتشار : ۲۸ فروردین ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 8

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما