محل لوگو

چگونه موهای خود را بدون گرما صاف کنیم؟


ظاهر موهای صاف ، صاف و سالم به نظر می رسد حل یک معادله ریاضی دشوار است. با استفاده از راهنمای خرید بهترین حالت دهنده های برقی، موهایتان را رطوبت می دهد و باعث شکستگی می شود. با گذشت زمان ، سشوارها ، اتو های سرامیکی و موهای گرم کننده می توانند صدمه ای وارد کنند که باعث می شود حتی موهای با حالت دقیق ، خشک و خشن به نظر برسند.

نکاتی برای موهای صاف و بدون استفاده از گرما
ترفندهایی وجود دارد که می توانید بدون سرخ شدن یا سوزاندن موهای خود با گرما موهای صاف خود را بدست آورید. بیشتر این ترفندها برای افرادی که موهای ظریفی دارند که کمی موج می زند بهتر جواب می دهد.

برای سایر بافت های مو ، دستیابی به ظاهر موهای صاف بدون به خطر انداختن سلامتی مو ، چالش برانگیزتر خواهد بود. اما ، اگر می خواهید موها را با کمی فر یا کمی پرش بغل کنید ، ممکن است گزینه های بیشتری داشته باشید. استفاده از برخی از نکات زیر را در محلول موهای صاف خود در نظر بگیرید. سعی کنید ترکیب های مختلفی از ترفندهای ذکر شده را امتحان کنید تا زمانی که به ظاهری که دوست دارید برسید.

1. با هوای سرد خشک کنید
اگر قبلاً از طریق "دمیدن" کلاسیک به موهای صاف و صاف تسلط یافته اید ، می توانید در عوض کمی روش خود را با انفجار هوای خنک تغییر دهید. بعد از اینکه اجازه دادید موهایتان حدود سه چهارم راه خشک شود ، موهای خود را به حالت عادی تقسیم کنید. از اطمینان از اینکه سشوار شما به طور مداوم از ریشه به نوک می رود از تنظیمات "خنک" استفاده کنید. در حالی که سشوار را خشک می کنید حدود شش اینچ از آن دور شوید.

این روش به طور قابل توجهی بیشتر طول نمی کشد ، اما ممکن است لازم باشد که یک سرم صاف کننده یا تهویه مطبوع را با اسپری در محل آماده آماده سازی رشته های پرنده نگه دارید. در حالی که استفاده از بهترین اتو مو برای صاف کردن مو نشان داده شده است منبع معتمد به صفت مو آسیب می رساند ، ثابت شده است که استفاده از هوای خنک باعث خسارت کمتری نسبت به خشک شدن هوا به تنهایی می شود.

2. موهای خود را بپیچید
بسته بندی مو یکی از روشهای محبوب موهای صاف و بدون حالت دادن به حرارت است اما همه نمی دانند که چگونه این کار را به طور موثر انجام دهند. خوشبختانه بسیاری از آموزشهای بسته بندی مو در YouTube وجود دارد که تقریباً به هر نوع مویی اختصاص دارد.

در حالی که روش های مختلفی برای بافت ها و طول های مختلف مو وجود دارد ، اما اصول اولیه تقریباً یکسان است. شما به سنجاق های بابی "بلند" (به طول سه اینچ ، که به آنها پین غلتکی نیز گفته می شود) ، و همچنین یک روسری یا عمامه ساتن "بسته بندی مو" نیاز دارید.

برای پیچیدن مو ، قسمت بالایی را که موهای خود را جدا می کنید جدا کرده و از یک شانه دندانه ریز برای صاف کردن موها استفاده کنید. موهای خود را محکم نگه دارید ، موها را از جایی که به طور طبیعی می افتد به طرف مخالف سر خود بیاورید و آنها را محکم به کنار سر بچسبانید. لازم است این روش را برای هر قسمت از موهای خود تکرار کنید و قبل از خواب شب با عمامه مو را محکم کنید.

3. با غلطک پلاستیکی رول کنید
اگر غلطک های پلاستیکی را در اندازه "jumbo" (قطر 1 3/4 یا بزرگتر) خریداری می کنید ، می توانید موهای کمی موج دار داشته باشید ، حجم آن بسیار زیاد و براق است ، بدون نیاز به گرما. به سادگی موهای نمدار خود را به قسمتهای متوسط ​​تقسیم کنید و محصولات را قبل از خواب یا حدود چهار ساعت قبل از اینکه بخواهید آنها را خارج کنید ، به موهای خود بپیچید. این نوع غلتک ها ممکن است به نوعی انجام شود ، اما برخی از افراد با موهای بلند تا متوسط ​​به آنها قسم می خورند. برخی از آموزش های YouTube می تواند به شما در گرفتن ایده کمک کند.

4- از محصولی برای صاف كردن مو استفاده كنید
شامپوها ، نرم کننده ها ، محصولات تهویه مطبوع ، اسپری های مو و هر چیز دیگری که فکرش را بکنید وجود دارد که با هدف آرامش و آرامش موهای شما انجام می شود. آزمایش با محصولی که مخصوص موهای صاف است و یا به منظور سهولت حالت دادن به مو با بهترین برس حرارتی موهای شما مناسب است ، می تواند مکان خوبی برای شروع باشد.

سرم های صاف کننده و نرم کننده های اسپری بسته بندی شده با کراتین می توانند تارهای موی شما را پوشانده ، وزن کرده و فرهای شما را آرام کنند.

5. با موهای خیس بخوابید
اگر تصور اینکه می توانید با بند مو یا غلطک های بزرگ روی سر خود بخوابید دشوار است ، کار خود را ساده و کوچک شروع کنید: خوابیدن با موهای خیس را امتحان کنید. با استفاده از بند مویی دم اسبی را در قسمت بالای سر خود ببندید ، سپس با پیچیدن موهای خود به دور آن دم اسبی و محکم کردن آن با یک بند موی دیگر ، حالت مویی ایجاد کنید.

اگر با موهای خیس می خوابید ، ممکن است بخواهید یک روبالشتی ساتن تهیه کنید. این باعث کاهش اصطکاک در برابر موهای شما می شود که ممکن است هنگام خواب اتفاق بیفتد ، و به محض اینکه صبح موهایتان را شل کنید ، حالت صاف تری پیدا می کند.

6. ماسک مو را امتحان کنید
می توانید موهای خود را با ماسک مو DIY حالت عمیق دهید تا ظاهری براق و صاف به موها ببخشد. ماسک های مویی که به منظور بازگرداندن پروتئین به موها هستند ، می توانند موهای فر را آرام تر نشان دهند. یک ماسک مو را امتحان کنید که از تخم مرغ خام ، عسل مانوکا یا آووکادو برای اثر تهویه عمیق استفاده می کند. همچنین می توانید از روغن نارگیل گرم یا روغن بادام به عنوان روش های درمانی روغن داغ برای دم و تقویت موهای فر استفاده کنید.

7. روغنهای اساسی بمالید
به طور خلاصه ، برخی از روغنهای اساسی وجود دارد که باعث رقیق شدن مو می شود. برخی از روغنهای اساسی به راحتی از محصولات شیمیایی جذب مو می شوند. روغن نارگیل ، روغن آرگان ، روغن بادام و روغن ماکادمیا می توانند به فولیکول های مو نفوذ کرده و سلول های داخل آن را مهر و موم و ترمیم کنند.

هنگامی که از غلتک ، بسته بندی ، سشوار خشک یا تکنیک دیگری برای حالت دادن به موهای خود استفاده کردید ، روغن اساسی خود را استفاده کنید. گرم شدن روغن با مالیدن آن بین کف دست ممکن است پخش روغن را به طور مساوی در موهای شما آسان کند. روی انتهای موهای خود تمرکز کنید ، و مراقب باشید که بیش از مقدار سکه استفاده نکنید. این نه تنها رایحه ای شیرین و براقیت زیبایی به موهای شما می بخشد ، بلکه موهای شما را کمی وزن می کند و به حفظ سبک آن کمک می کند.

 

منبع: healthline.com

 

 

  انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 20

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما